Grönan imorgon!

Tja tja!
Som jag sa förut jag är sämst på att blogga men det ska bli lite bättre nu hoppas jag :P
Nu är det inte så långt kvar på sommarlovet, det är hemskt. Men men har haft det jätte bra så jag ska vara glad.
Imorgon ska jag, pappa lillebror och min faster åka till grönan och vara där typ hela dan. Ska bli kul! Fast dom kommer nog inte vilja åka så mycket, men iaf. Juste på fredag ska jag åka till grönan igen fast med bästa vän. Det ska bli jätte kul att träffa Alice. Var ganska länge sen nu. Saknar dig bästa vän!
Men jag bloggar lite senare, hugs ;)


B.o.B - Airplanes ft. Hayley Williams of Paramore


Kommentarer
Postat av: isabel

Sjukt söt du och din blogg är!

Hur har din dag varit? :)

2010-08-03 @ 19:54:49
URL: http://typbbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback