<3

ÄLskling!
Du är så jävla underbar!
Det går inte att beskriva hur mycket du betyder för mig.
Saknar dig gumman, alla våra minnen asså.
Från när vi stod i ditt/mitt vardagsrum och mimade till amy dimond och Carola.
Och när vi sprang runt i tumba centrum, köpte snobben smink och tyckte vi var så coola.
Lyssnar på ''Stay with me'' om och om igen.
Kommer alltid att tänka på dig när jag hör den låten.
Asså Agnes, du är så jävla bra på att vara min bästavän! INGEN KAN TA DIN PLATS I MITT LIV!!
Du finns alltid där för mig och jag kommer alltid att finnas för dig, du kan prata om allt med mig,
Det finns så jävla mycket jag kan skriva om dig.
Bara tänk tillbaka på alla våra minnen.
Har känt dig i 8 år kanske, och du har alltid vart min bästaste vän.
(jag fattar inte att jag har kunnat leva utan dig!)
Jag kommer ihåg när du började i min klass och att vi gick ut på rast.
Jag kom ihåg vad vi sa till varandra och jag kommer ihåg att vi lekte med lera bakom matsalen.
Minns du när vi gjorde frisören är bäst?
Eller vår speciella agnes och alice lek?
''Ska vi göra det vi brukar?''
GUmman du betyder mest för mig, du är otroligt underbar.
Puss gumman, tänker på dig varje minut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback