BÄSTA VÄN!! :)

Naw såg inlägget som du hade skrivit. Så jag tänkte skriva ett till dig med :)

Men det är du som är helt underbar. Kommer ihåg alla våra minnen. Kommer aldrig glömma när jag började i din klass och dom första rasterna. Jag kommer ihåg att jag grät för jag ville inte byta skola men när jag lärde känna dig kände jag mig trygg och verkligen inte ensam. Jag vet att det låter töntigt men du gjorde så att jag trivdes på en gång. Och när jag låg på sjukhuset så kom du till och med och hälsa på mig. Det betyde jätte mycket.
Alla dom här 8 åren med dig har varit helt underbara.
Har aldrig haft en sån vän som dig. Dig kan jag prata om allt och du kan prata med mig om precis allt. Men det vet du. Du är helt underbar. Även fast du bytte skola och flyttade har vi inte glidit isär varandra. Och jag vill aldrig göra det heller. Kommer göra allt för dig. Vad som än händer.
Vi har inte träffas nu på sommarlovet för det har varit på så mycket jag har gjort och du med. Men på lördag ska vi äntlingen träffas igen. Ska bli så kul.
Jag är så glad att jag har dig bästa vän och ha en att prata med om nåt känns jobbigt.
Så tack för att du e en så bra vän.
Vi ses på lördag och då kommer vi ha det bäst <3





Våran låt :) stay with me

Kommentarer
Postat av: Cäss 'Cassandra'

hej, allt bra? :)

2010-07-16 @ 05:48:36
URL: http://caaaasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback