Mysig helg :)

Hej på er!
Känner att det var ett tag sen jag bloggade nu. Senaste inlägget kanske inte var det roligaste att läsa men men.
Den här helgen har varit jätte skön. Igår sov jag, Isabell, Lisa, Fabbe och Viktor hemma hos Angelica. Vi skulle ha tältat men det regnade ju så vi sov i Angelicas gäststuga. Vi hade jätte mysigt, hihi.
Idag när jag kommit hem från Angelica så ringde Alice och ville träffas så jag åkte till stan och träffa henne. Även fast jag var jätte trött för jag sov typ en timme inatt. Men iaf så fick jag med mig ett linne och två hårspännen hem.
Nu ska jag snart ta ett varmt skönt bad och sen kolla lite på tv. Men där fick ni höra lite hur min helg har varit.
Skriver nån annan dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback