Min helg!

Tjena!
Har inte bloggat på ett tag så tänkte berätta lite om min helg.
Fredag: Hade samhällskunskapprov i skolan, gick skit. På kvällen åkte jag på bio med Angelica. Vi såg Paranormal activity 3 såklart ;) Vi skulle se på halv 10 bion men så blev det bara fel så vi gick på halv 12 bion ist. Den var fan skit bra. Bättre än vad vi trodde. Så det blev lyckat.

Lördag: Sov typ hela dan haha. Men sen på kvällen åkte jag, Pontus och Marcus hem till Angelica på middag. Riktigt mysigt. Kollade lite på tv och spelade lite spel som var fett läskigt haha.

Söndag: Har varit en almänt seg dag.
Men nu ska jag hitta på något, hugs Agnes!


Kommentarer
Postat av: Evelina :)

Hej :)



Rolig helg :)

Btw, du har en jättefin blogg! :D



Kika gärna in på min blogg och skriv en

liten kommentar! :)



kraam

2011-10-23 @ 16:54:48
URL: http://www.eveliinaass.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback